Umutlu Bir Gün

Umutlu Bir Gün

24 Mayıs 2012 Perşembe

Haremlik-Selamlık


Gençlik ve Spor Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından yaz aylarında 9 ilde açılacak kamplarda karma uygulamadan vazgeçilerek, kız-erkek ayrımı getirilmiş.
Arkadaş ben anlamıyorum vallahi anlamıyorum billahi anlamıyorum; bu ülkenin bütün sorunu sıkıntısı bitti mi ki çoluğun çocuğun uçkurunun derdine düştük? Her şeyin başı eğitim; amaç dindar gençlik yetiştirmek amenna; ama yasaklar, tek tip eğitim ne zaman başarı getirmiş. Yasak her zaman tatlıdır. Bugün şeriatla yönetilen İran da bile kapalı kapılar arkasında neler neler yaşanıyor. Korkarım birkaç yıla ilk 4 e başlama şartı kapanmak olur. İkinci 4 de kızlar erkekler ayrı sınıflarda okur.
 Eyyyyyy hükümet Allah lillah aşkına çek ellerini çocuklarımızdan. Kendi çocuğuna ne yaparsan yap ama bizim çocuklarımıza dokunma. Bebe iken okula başlatıp, büyük çocukların arasında ezme çocuklarımızı; aklı uçkurunda çocuklar yaratma. İntikam alacağım diye telef etme.

Alllahım ne olur bizi koru bunların sana olan “sevgisinden”!!

11 yorum:

Koca-man ve Karısı dedi ki...

Seneye ne durumda olacagımızı daha bilmiyoruz bile, hangi okullarda olacagımızı, ortalık ayaga kalkmasın diye yaz tatilinin gelmesini bekliyorlar...

Saliha Kayhan dedi ki...

aynen öyle, hiç bir şey belli değil, ne ogrenciler ne de bizim açımızdan, burada daha seminer programı bile belli olmadi

nil dedi ki...

en sonunda yazmışsın ya, aynen diliyorum Allahım korusun bizi bunların sana olan sevgisinden...

Offf offff !!!!

Ben de taşınmak istiyorum şimdilik kaydını yapacakları okul belli gibi orayı istemiyorum Allahtan 2014 martta 66 aylık olacak ve 72 aylıkken eylülde başlayacak Berk.

Şimdiden ev bakıyoruz bu kayıt hikayesinden yazık hepsine ya, hepinize. daha bağlı olduğunuz okul ilk mi, orta mı, lise mi belli değil, çocuklar savrulacak, 5 çok erken demekten işin bu kısmını yeni farkediyorum Herkes belirsizlikte :(

Koca-man ve Karısı dedi ki...

saliha sen ne öğretmenisin bu arada, adıyamandamısın, yoksa başka yerdemi?

Saliha Kayhan dedi ki...

Nil taşınma konusunda acele etme, henüz hangi okul ilk 4 hangisi ortaokul belli değil . İyi okul var diye taşınırsın bir de bakarsın okul ortaokul olmuş:))

Saliha Kayhan dedi ki...

Evet Sınıf öğretmeliyim.Es durumu nedeniyle Adiyaman da çalışıyorum:))

Saliha Kayhan dedi ki...

Bu arada bizim Umutla Berk aynı zamanda başlıyor okula .Neyseki Umut da 72 ayı doldurmus oluyor.

Deniz dedi ki...

"Amiiiin"

Tibetin annesi dedi ki...

Bunların "Allah" sevgisi var mı acaba gerçekten? korkuları bile yok ki...

Saliha Kayhan dedi ki...

:))

Saliha Kayhan dedi ki...

gercekten öyle , umarım düzelir:))